2006 Március 15

Tíz évvel ezelőtt léptél be az életembe…

Te!Igen Te G.D.L.!!!!

 

Bárcsak vissza tudnék menni az időben arra a napra, mikor először találkoztunk.. hogy aztán elsétálhassak melletted mint akárki más.Ebben az egyben egyetértünk hogy így lett volna mindkettőnknek a legjobb. Te most imádott Zsuzsikáddal már régen Kanadában élnél gazdagon és tőled lenne a Tökéletes Nő mindhárom gyermeke.Én?Édes mindegy,én úgyis feltaláltam volna magam még tán jobban is.Hisz nekem nincs szükségem senki védelmére,nem kérincsélek senki támogatásáért.Úgyis minden út Rómába vezet és vagy itt vagy odahaza belebotlok az “ikertestvéredbe”.Csak azt sajnálom előbb találkoztam veled mint Vele.Pedig Ő a honfitársam és nem te. Lényegtelen,de ami fontos:már ennyi év után nem gyűlöllek.És tudod miért nem?Találkoztam nálad jóval rosszindulatúbb emberekkel akik sokkal többet ártottak nekem mint te.Ebben neked tökéletesen igazad van de van itt más is:csak szánni tudlak téged és a hozzád hasonló jellemtelen, arcoskodó senkiket akik attól valakik hogy másokat kicsinálnak utána jót röhögnek a markukba és sztároltatják magukat hozzájuk hasonló csicskákkal.Ja és nincs időm gyűlölködni hiszen már itt van akit szerethetek és aki megérdemli hogy szerethessem.Ezen az egy napon megemlékezem rólad,hiszen ennek már kereken tíz éve.Egyébként meg nem vagyok kertész hogy gyökerekkel foglalkozzam.

 

Ez voltál te nekem….

Leave a comment